حمل خودرو با کفی و دکل

حمل خودروبر گودرزی این افتخار را دارد که با پیشرفته ترین ابزارهای موجود خودروبر در دنیا ، بهترین خدمات ممکن از جمله کفی خودروبر و امداد خودرو را به شما هموطنان عزیز ارائه دهد.

خودروبر گودرزی از یک تیم متخصص و حرفه ای تشکیل شده است که باداشتن بیمه بارنامه رسمی کشور و بانهایت دقت و سرعت بالا با دریافت هرینه مناسب اتومبیل شما را به مقصد مورد نظر می رساند.

خودروبر خودروبر گودرزی یک شرکت عرضه کننده خدمات حمل و نقل ، تعمیرات در محل مشتری است.

اگر نیاز به جابجایی ماشین خود دارید یا اگر ماشین شما تصادف کرده است یا اگر ماشین خراب شده و کار نمی کند، تنها کافی است که با ما تماس بگیرید.

شرکت حمل خودرو طاهر دارای متنوع کفی ، یدک کش ، نیسان چرخگیر و نیسان جرثقیل است.

اگر دارای هر نوع ماشین هستید اعم از شاسی بلند، وانت، خودروهای لوکس و سدان، می توانید خودرو بر از ماشین مخصوص حمل طاهر استفاده نمائید.

همچنین میتوانید از خدمات خودروبر در تهران استفاده کنید

خودروبر یا خودروبر چیست ؟

خودروبر گودرزی دارای پرسنل و رانندگان متعهد و مجرب است که بیشتر با خودرو بر آشنا خواهیم شد.

اخلاق حرفه ای رانندگی، رانندگی با احتیاط، استفاده از تجهیزات ایمنی برای محافظت از ، بارنامه رسمی و بیمه نامه از دیگر ویژگی های بارز شرکت حمل خودرو خودروبر گودرزی بشمار می رود. شرکت خودروبر طاهر علاوه بر حمل و نقل ، خدمات دیگری مانند امداد سیار و شبانه روزی به همراه تعمیرات در محل مشتری را نیز عرضه می کند. بدین ترتیب اگر در جاده و یا خیابان ماشین شما دچار مشکل گردید، دیگر نگرانی نخواهید داشت. کافی است که با شماره تلفن خودروبر گودرزی تماس گرفته تا در اسرع وقت خدمات مورد نیاز شما ارائه گردد.

تماس تلفنی